Οδικό ταξίδι 5 ημερών στην Τασμανία –

März 5, 2020 0 Von admin

Όταν οι γονείς μου και εγώ σχεδιάζαμε το ταξίδι μας στην Αυστραλία, ξέραμε ότι θέλαμε να περάσουμε τον μισό χρόνο στο Σίδνεϊ, με φίλους και οικογένεια και τον άλλο μισό εξερευνώντας μερικά νέα μέρη.

Πρώτα θέλαμε να νοικιάσουμε ένα διαμέρισμα δίπλα στην παραλία στο Βόρειο Κουίνσλαντ, αλλά μετά από συνομιλία με έναν ιδιοκτήτη διαμερίσματος ανακαλύψαμε ότι εκείνη την εποχή του χρόνου υπήρχαν θανατηφόρα κεντρί που κρύβονταν στα νερά του ωκεανού που θεωρούσαν αδύνατη την κολύμβηση στον ωκεανό.

Ουφ, καλό που το μάθαμε πριν φτάσουμε εκεί σωστά; Πίσω στον πίνακα σχεδίασης ήταν τότε. Μετά από λίγη έρευνα συμφωνήσαμε σε ένα 5ήμερη οδήγηση στην Τασμανία, η μικρότερη πολιτεία της Αυστραλίας. Έκανα φυσικά ένα αρκετά φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο δεν καλύψαμε πλήρως, αλλά το πιο σημαντικό μπορούσαμε να τρώμε σχεδόν κάθε μέρα, έτσι στα μάτια μας το ταξίδι ήταν επιτυχημένο.

Ημέρα 1 Χόμπαρτ Χόμπαρτ

Πετάξαμε στο Χόμπαρτ, την πρωτεύουσα της Τασμανίας και την παλαιότερη πόλη της χώρας μετά το Σίδνεϊ. Ξεκινήσαμε την επίσκεψή μας με μια βόλτα στην περιοχή Battery Point, γεμάτη ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική και παλαιότερα κτίρια, πριν προχωρήσουμε στην περιοχή του λιμανιού/λιμανιού.

Για μεσημεριανό γεύμα σταματήσαμε Μούρες όπου τα όνειρά μας τσακίστηκαν στο άκουσμα ότι στην πραγματικότητα δεν είχαν κανένα στρείδιο διαθέσιμο. Προσπαθήσαμε να κρύψουμε την πικρή μας θλίψη και να βάλουμε ένα χαρούμενο πρόσωπο, ενώ προσπαθούσαμε να απολαύσουμε τις άλλες επιλογές – fish and chips.

1η ημέρα Γεύμα στο Mures στο Χόμπαρτ

Υπάρχουν διάφορα μουσεία στο Χόμπαρτ, συμπεριλαμβανομένου του περίφημου MONA (Μουσείο Παλαιάς και Νέας Τέχνης), αλλά απλά δεν είχαμε τον χρόνο να επισκεφτούμε κανένα από αυτά.

Αντ ‚αυτού, ανεβήκαμε με το αυτοκίνητο στο όρος Wellington για να δούμε τη θέα της πόλης από ψηλά. Το GPS όντως προσπάθησε να μας ξεγελάσει και πρώτα μας οδήγησε στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση, αναγκάζοντάς μας να κάνουμε πίσω και να ανεβούμε στο πραγματικό Όρος Γουέλινγκτον, αλλά εμείς επιμείναμε.

ημέρα-1-θέα-από-mt-wellington

Στο δρόμο μας πίσω στην πόλη, κάναμε ακόμη και το Σαμαρείτινο και πήραμε μια τριάδα ωτοστόπ (η πρώτη μου φορά το κάνω). Από όλες τις εθνικότητες στον κόσμο που συναντήσαμε, ποιον βρήκαμε, αλλά μια Ρωσίδα με τον Αυστραλό σύζυγό της και τον φίλο τους. Και μόλις είχαμε αρχίσει να πιστεύουμε ότι δεν υπήρχαν Ρώσοι στην Τασμανία.

Με τους ωτοστόπ από την πλάτη μας, ήταν πλέον ένας αγώνας αγώνα με τον χρόνο για να φτάσουμε στο παντοπωλείο πριν κλείσουμε. Τα καταφέραμε με μόλις πέντε λεπτά για να μπούμε και πετάξαμε μέσα από τις πόρτες με τις κραυγές «Πιάσε τα μάνγκο, θα πάρω το κοτόπουλο!» Πράγματι μια ζωντανή πρώτη μέρα.

Ένας πολύ βολικός τρόπος για να φτάσετε στο Χόμπαρτ είναι να κάνετε κράτηση σε μία από τις πολλές οικονομικές κρουαζιέρες από τη Μελβούρνη. Σχεδόν κάθε γραμμή κρουαζιέρας σταματά στο Χόμπαρτ, το οποίο είναι τέλειο αν σχεδιάζετε το ταξίδι σας στην Τασμανία ξεκινώντας από το Χόμπαρτ. Cruise Agency Australia είναι μια πολύ αξιόπιστη εταιρεία κρουαζιέρας που θα σας βοηθήσει σε κάθε βήμα του ταξιδιού. Μην ξεχάσετε να ελέγξετε επίσης τις προσφορές κρουαζιέρας από Βασιλική Καραϊβική ή Princess Cruises για να βρείτε μερικά πρώιμα πουλάκια και φοβερές εκπτώσεις.

Ημέρα δεύτερη

Χόμπαρτ, Λευκή Παραλία

Με ένα ταμείο στις 11 π.μ., ήμασταν τουλάχιστον εγγυημένοι ότι θα ξεκινούσαμε αρκετά νωρίς την ημέρα. Πρώτη στάση Βασιλικοί Βοτανικοί Κήποι της Τασμανίας με μεγάλες εκτάσεις και μεγάλη ποικιλία φυτικών συλλογών και δέντρων. Η είσοδος γίνεται με δωρεά, η οποία είναι μια ευπρόσδεκτη έκπληξη στην ακριβή Αυστραλία.

Βασιλικοί Βοτανικοί Κήποι της Τασμανίας

Στο δρόμο μας προς το Port Arthur δεν μπορούσαμε να μην σταματήσουμε Barilla Bay Oyster Restaurant αφού είδαν την τεράστια διαφημιστική πινακίδα να διαφημίζει τα στρείδια τους. Αγαπάμε πολύ τα στρείδια μας, σας λέω. Παραγγείλαμε την τεράστια πιατέλα με στρείδια με διάφορες επικαλύψεις, που κυμαίνονται από μπέικον μέχρι μπύρα και σάλτσα σόγιας.

πιατέλα με στρείδια

Και μετά απλά ξετρελαθήκαμε και παραγγείλαμε και μια πιατέλα με τυρί. Πότε σε διακοπές σωστά;

πιατέλα τυριού

Και μετά βρεθήκαμε πιο πίσω όταν είδαμε μια πινακίδα για μια παραλία, οπότε φυσικά έπρεπε επίσης να σβήσουμε για να ρίξουμε μια ματιά.

Παραλία

Και επειδή είχαμε ήδη παρατραβήξει τόσο πολύ και προφανώς δεν επρόκειτο να φτάσουμε στο Port Arthur εκείνη την ημέρα, συνεχίσαμε τις εκδρομές και σταματήσαμε στην περιοχή Eaglehawk Neck για να δούμε το εκπληκτικό Pirates Bay Lookout, καθώς και την τρύπα φυσήματος.

Pirates Bay Lookout

Στη συνέχεια πήγαμε σε μια μικρή βόλτα για να δούμε το Tessellated πεζοδρόμιο. Τι είναι αυτό που ρωτάς; Είναι ένα σπάνιο χαρακτηριστικό διάβρωσης που εμφανίζεται κοντά σε θαλάσσιες ακτές σε επίπεδο βράχο όπου ο βράχος έχει διασπαστεί σε τέλεια γραμμωμένα τετράγωνα χάρη στο αλμυρό νερό. Είναι πραγματικά συναρπαστικό και δεν μοιάζει με οτιδήποτε έχω δει ποτέ πριν.

Tessellated-Πεζοδρόμιο

Τελειώσαμε τη μέρα με ένα ηλιοβασίλεμα στη δική μας ιδιωτική παραλία έξω από την ενοικιαζόμενη καμπίνα μας στη Λευκή Παραλία.

Ηλιοβασίλεμα Λευκή Παραλία

Τρίτη ημέρα Πορτ Άρθουρ, Όρφορντ, Σουόνσι

Την τρίτη μέρα φτάσαμε τελικά στο Ιστορική τοποθεσία Port Arthur, ο χώρος μιας πρώην αποικίας κατάδικων. Τα εισιτήρια περιλαμβάνουν επίσκεψη στο μουσείο και διάφορα κτίρια, καθώς και ξενάγηση ή στο ακίνητο και βόλτα με βάρκα στα άλλα νησιά της περιοχής όπου είχαν εγκατασταθεί άλλες φυλακές.

Πορτ Άρθουρ

Η περιοχή μετατράπηκε σε φυλακή για άνδρες κατάδικους που υπέβαλαν κατ‘ επανάληψη παραβάτες το 1833 και απέκτησαν τη φήμη ως «κόλαση στη γη». Η φυλακή είχε κλείσει στα τέλη του 1800. Απολαύσαμε πλήρως τη βόλτα μας στους χώρους και την επίσκεψη στο μουσείο όπου μπορείτε να μάθετε για την καθημερινή ζωή και τη μοίρα των ίδιων των κρατουμένων.

Από εκεί πήραμε το δρόμο μας οδηγώντας μέσα από την όμορφη Δάσος Wielangtaμε τον δρόμο γεμάτο με τεράστιες τσίχλες πριν σταματήσουμε για μερικές φωτογραφίες στην παραλία στην παραλία Raspins στο Orford.

Όρφορντ

Όσο παραπλανητικό κι αν φαίνεται, με καταγάλανους ουρανούς και τον ήλιο να λάμπει, δυστυχώς ήταν ακόμα πολύ κρύο για να κολυμπήσετε. Οι άνεμοι γίνονται αρκετά έντονοι στις παραλίες και η θερμοκρασία του νερού είναι απλά παγωμένη. Αν και αυτές οι παραλίες μπορεί να φαίνονται τροπικές, στην πραγματικότητα δεν είναι. Αυτό όμως δεν μας εμπόδισε να απολαύσουμε τη θέα και τη βόλτα κατά μήκος της άμμου.

Για δείπνο πήγαμε στο Ταβέρνα Bark Mill στο Σουόνσι όπου είχαμε τα καλύτερα στρείδια όλων των εποχών.

barkmill-ταβέρνα-στρείδια-swansea

Ήταν απλά τόσο κρεμώδη και νόστιμα, που ήταν δύσκολο να πιστέψουμε ότι τα στρείδια θα μπορούσαν να έχουν μια τόσο έντονη κρεμώδη γεύση. Πραγματικά έξω από αυτόν τον κόσμο. Προφανώς αφού πήρα μια γεύση από αυτά, έπρεπε να ανέβω και να παραγγείλω μια δεύτερη ντουζίνα (ή μήπως μια τρίτη;). Ποιος μετράει, σωστά; Σοβαρά όμως, αν οδηγείτε στην κούνια του Swansea δίπλα στην ταβέρνα Bark Mill για να δοκιμάσετε τουλάχιστον τα στρείδια τους (αν και τα ίδια τα γεύματα ήταν επίσης καλά).

Ημέρα Τέταρτη

Εθνικό Πάρκο Freycinet, Bicheno, Αγία Ελένη

Η τέταρτη μέρα θα ήταν η ενεργή μας μέρα. Κατευθυνθήκαμε προς το Εθνικό Πάρκο Freycinet όπου θα πεζοπορούσαμε στο Wineglass Bay Lookout και στην παραλία. Αυτό ήταν που ενθουσιάστηκα περισσότερο για το ταξίδι στην Τασμανία και ανυπομονούσα να βγω εκεί έξω και να δω αυτήν την παγκοσμίως γνωστή παραλία.

Όπως πάντα ξεκινήσαμε αργά, με λίγη χαζομάρα στο κατάστημα με σουβενίρ. Μόλις ξεκινήσαμε την πεζοπορία, σταματήσαμε σε ένα σκιερό μέρος για το μεσημεριανό μας πικνίκ – σάντουιτς και ένα μπουκάλι σαμπάνια.

Η οικογένειά μου ξέρει πώς να ξεκινήσει σωστά μια πεζοπορία. Καθώς δώσαμε τα γυαλιά μας στην ανάβαση μπροστά μας, ήμουν έτοιμος και έτσι κάτω από τον καταγάλανο ουρανό με εμένα να φορτώνω μπροστά ξεκινήσαμε.

πεζοπορία στον κόλπο wineglass

Όταν τελικά καταφέραμε να φτάσουμε στην επιφυλακή, η θέα ήταν πραγματικά εκπληκτική.

Απλά μαγικό. Μια απομονωμένη παραλία με καταγάλανα νερά και απαλή κίτρινη άμμο. Μέχρι εκεί επρόκειτο να φτάσουν οι γονείς μου. Είχαν δει τον κόλπο και τους έφτανε. Όχι για μένα όμως. Με τον θείο μου και τον Ντέιβ, ξεκινήσαμε την πεζοπορία μέχρι την παραλία.

Wineglass Bay

Με το νερό πολύ κρύο και ύπουλο για να μπω μέσα, έμεινα στην παραλία, θαυμάζοντας την ομορφιά και ενεργώντας ως ναυαγοσώστης σε περίπτωση που ο Ντέιβ ή ο θείος μου άρχιζαν να πνίγονται.

Αφού περάσαμε στον εν λόγω παράδεισο, ξεκινήσαμε το εξαντλητικό ταξίδι πίσω στην επιφυλακή και μετά κάτω στο πάρκινγκ. Ανταμοιβήκαμε για τις προσπάθειές μας όμως από την εμφάνιση ενός ξέφρενου δημιουργικού δίπλα στο αυτοκίνητο. Ένας ντόπιος wallaby είχε έρθει για να πει ένα γεια.

Μικρή κάγκουρο Γεια σας και εκεί κύριε.

Δεδομένου ότι δεν είχα χορτάσει ακόμη από το εθνικό πάρκο, επέμεινα να βγούμε έξω στην επιφυλακή Sleepy Bay. Επειδή με πήγαιναν βιαστικά, έτρεξα κυριολεκτικά στο τρένο για να φτάσω στο τέλος για να μπορέσω να δω τα πάντα. Λίγο έντονο υποθέτω. Σίγουρα αξίζει τον κόπο να δεις αυτές τις απόψεις.

Sleepy Bay

Η μέρα μας δεν ήταν καθόλου κοντά στο τέλος, και κάναμε μια στάση για μεσημεριανό γεύμα στο Freycinet Marine Farm, ένα χαλαρό υπαίθριο καφέ με φρέσκα στρείδια και άλλα θαλασσινά. Βρήκαμε ότι τα στρείδια ήταν λίγο πολύ αλμυρά (γιατί συμβαίνει αυτό – ξέρει κανείς;) αλλά απολαύσαμε αρκετά τον τρυφερό και ζουμερό σολομό.

Freycinet Oyster Farm

Αφού είχαμε χορτάσει την πείνα μας, ήρθε η ώρα να ξεδιψάσουμε. Το τέλειο μέρος για αυτό ήταν το Αμπελώνας Freycinet, για το οποίο είδαμε μια πινακίδα στην άκρη του δρόμου. Καθώς μπαίναμε μέσα, παρατηρήσαμε ότι ήμασταν οι μόνοι εκεί, με έναν ηλικιωμένο άνδρα πίσω από τον πάγκο και ένα νεαρό αγόρι να τρέχει ως βοηθός του (συνοδευτικές εικόνες του A Good Year with Russell Crowe).

freycinet-αμπέλι

Κάναμε μια ωραία κουβέντα με τον κύριο καθώς μας άφησε να δοκιμάσουμε όλα τα κρασιά και στην πίσω βεράντα απολαύσαμε ο καθένας ένα ποτήρι με ένα πιάτο τυριού και ένα λευκό λευκό. Ένα χαλαρωτικό απόγευμα με θέα στα αμπέλια. Υπάρχουν μόνο μερικά τόσο γοητευτικά και ήρεμα σε έναν αμπελώνα.

Τελειώσαμε την ημέρα με μια άλλη θέα στην παραλία, δίπλα στο Bicheno, πριν κατευθυνθούμε προς το ενοικιαζόμενο διαμέρισμά μας στην Αγία Ελένη.

Παραλία

Δυστυχώς, μείναμε να πεινάμε εκείνο το βράδυ, επειδή οι Tassies φαίνεται να τρώνε δείπνο σε παράλογα νωρίς. Καλέσαμε ένα εστιατόριο γύρω στις 8 για να δούμε αν ήταν ακόμα ανοιχτά για δείπνο, στο οποίο απάντησαν ότι αν εμείς Πραγματικά έσπευσαν να προσπαθήστε να μείνει ανοιχτός για εμάς. Στο οκτώ το βράδυ; Τι ώρα δειπνούν αυτοί οι άνθρωποι;

Και έτσι αποφασίσαμε να σπάσουμε μαζί το φαγητό που είχαμε και να φτιάξουμε δείπνο στον ξενώνα. Ήταν να είναι μια νύχτα μέσα.

Το καλό που μέναμε είχε δωρεάν wifi για να μας διασκεδάσει. Ως ταξιδιωτική συμβουλή, είναι πάντα καλύτερο να χρησιμοποιείτε ένα εικονικό ιδιωτικό δίκτυο (VPN) σε δημόσιο ή κοινόχρηστο Wi-Fi όταν ταξιδεύετε για να διατηρείτε ασφαλείς ευαίσθητες πληροφορίες, όπως στοιχεία σύνδεσης τραπεζών και αριθμούς πιστωτικών καρτών. Δεν ανησυχούσαμε πολύ μήπως παραβιαστεί η σύνδεσή μας εκεί που μέναμε αυτή τη φορά, αλλά είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να θυμάστε όταν ταξιδεύετε σε μεγαλύτερες πόλεις. Εδώ είναι ένα οδηγός σε VPN αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το τι κάνουν.

Ημέρα πέμπτη

Binalong Bay, Launceston

Η τελευταία μας μέρα στην Τασμανία. Κατευθυνθήκαμε προς πιο όμορφες παραλίες στον κόλπο Binalong και στον κόλπο των πυρκαγιών. Λίγο ανακάτεμα βράχου, σε συνδυασμό με βόλτες κατά μήκος του δρόμου, δεν είναι μια κακή μέρα για να περάσετε τη μέρα σας.

στον κόλπο των πυρκαγιών

Από εκεί κατευθυνθήκαμε προς την ενδοχώρα προς το Λόνσεστον ως τον τελικό μας προορισμό, αλλά κάναμε μερικές στάσεις στη διαδρομή. Πρώτα το Holy Cow Cafeμια φάρμα τυριών όπου δεν μπορούσαμε παρά να δοκιμάσουμε τα τυριά πριν διαλέξουμε ένα για φαγητό στην πίσω βεράντα μαζί με έναν λευκό καφέ καφέ.

Holy Cow Cafe

Η μέρα πλησίαζε στο τέλος, οπότε έπρεπε να βιαζόμαστε αν θέλαμε να τα καταφέρουμε Φάρμα Λεβάντας Bridgestowe – η μεγαλύτερη φάρμα λεβάντας στο νότιο ημισφαίριο στον χρόνο. Φτάσαμε εκεί με μόλις 10 λεπτά και τρέχαμε γρήγορα στα χωράφια για να δούμε τις υπέροχες γραμμές της μωβ αρωματικής λεβάντας.

Η λεβάντα είναι απλώς η καλύτερη. Φαίνεται όμορφο και μυρίζει ακόμα καλύτερα. Κοιτάξτε αυτές τις ατελείωτες σειρές;

Φάρμα Λεβάντας

Το τελευταίο μας βράδυ που περάσαμε μέσα Λόνσεστον – Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Τασμανίας, με μέτριο πληθυσμό 70.000 κατοίκων. Βασικά μια μεγάλη πόλη. Δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλά να δούμε στην πόλη, οπότε ήμασταν απόλυτα ικανοποιημένοι με μια αρκετά οδική περιήγηση στους 3 κεντρικούς δρόμους. Για το outdoorsy υπάρχει ένα φαράγγι καταρράκτη λίγο έξω από το κέντρο της πόλης, αλλά δεν προλάβαμε να το δούμε.

Απολαύσαμε φρέσκα θαλασσινά την τελευταία μας νύχτα και αυτό το δραματικό ηλιοβασίλεμα.

launceston-sunset

Συνολικά, περάσαμε υπέροχα στην Τασμανία και απολαύσαμε πραγματικά την οδική περιήγησή μας στην ανατολική ακτή της πολιτείας. Πραγματικά όμορφη θέα και εναλλασσόμενα τοπία.

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο, εγγραφείτε σε άλλους και λάβετε δωρεάν ενημερώσεις μέσω email!